Saturday 19 March 2011

Upgrade itu kucing!!

...Assalamualaikum & Hi u olls...


Comel kan meow di atas..hehe.. aku nak sekor cam tu lah.. kaler putih, gebu, tak kesah la jantan k betina k.. kalo betina lagi baik.. pastu aku nak letak riben merah kat telinge die.. ish2, cam mustahil je.. nak ke cik meow pakai riben sepit kat telinge die, rimas kot.. tapi aku nak gak future meow aku tu ala-ala Hello Kitty.. tak kire.. tak kire.. aku nak gak.. haha.. diktator giler..

Tapi impian cam akan jadi nyata la.. akhirnya aku dapat gak jumpa cara nak upgrade kucing biase2 jadi kucing yang fashionable setaraf dengan Hello Kitty (HK).. cam mane? hehe... jom tengok kebagusan idea orang Jepun buat costume special edition yang gerenti buat kucing korang look like HK.. cara-cara nye seperti :

sedia kan tools nak upgrade kucing.. kehkeh

letak kucing atas meja yang luas
* abaikan muke kucing ni*


Pakai kan set costume tersebut dengan penuh keibuan


Taadaaa.... cik meow dah jadi 50% cam HK

Begitu la cara2 nye.. bukan setakat yang kaler putih je.. malah yang kaler tak match langsung pun pakai..

Ni matching la gak sebab white colour

Yang berbulu tebal pun leh sarung k?
boleh la kot..

oh.. ok, tak match tapi tetap cool

layan jela..

ape ko staring2 ha.. 

Anjing pun tuan2 die pakai kan... ish2.. dah tuka jadi Hello Doggy...

"wei, gua anjing pun lu tak boleh beza k? "
kata Chihuahua kepada Paris Hilton

Cara2 lain yang lebih keperibinatangan.....

Tee & whatsername on top

ape nak heboh2 sgt, pakai t-shirt pun ok ape.. 

keberatan kepala kelemasan & kerimasan

Ape pendapat korang? bagi aku, dorang funny la.. nanti kalo aku ade satu, aku nak pakai kan la.. so setiap kali nampak aku nak gelak kuat.. hehe.. lepas stress.. cian dak meow tak bersalah.. act, nmpak adorable gak.. huhu.. tapi, the big question is mana nak dapat costume ni ek?? ade sape2 tau.. 

TQ for read.. ta ta u olls

3 comments: