Saturday 12 March 2011

I Heart You....who???

...Assalamualaikum...

Hai u olls..selepas pnt aku perah2 otak sampai kuar sume peluh2 jantan betina teruna dara (membohong je)..akhirnye kali ni aku decide nak isi entry ni dengan pe yang aku taksub sgt dari dulu sampai la skang..ehem2..ape kah ia??? jeng..jeng..jeng..actually bukan manusia la...die kucing..

meow oi..beragak la tido tu

eh....salah2..bukan yang nie...tapi nak cakap die kucing tak boleh gak sebab die tak berpijak di bumi yang nyata ni...nak cakap die bukan kucing pun tak leh gak sebab die memang kucing tapi katun...aishhh...neva mind la...so, jom aku paksa u olls amik tau pe yang aku  suka sgt nie (hehehe) sampai2 ade yang  cakap aku dah reach level 'taksub'...huhu berat dah word taksub nie...leh jatuh hukum...erk...hukum pe ek...yang pasti bukan murtad la...insyaAllah...punyer 'taksub' kat menatang nie sampai sume benda nak kena rupa cam die...dah jadi hobi dah...asal kua shopping mesti searching menatang ni...ape bagus sangat ke menatang ni??? Eh, mestilah....kalo tak, korang  mesti xpenah dengar nama die kan kan kan...

Ni la ke' insane' an aku tika dan saat ini

korang mesti tau kan..kalo tak tahu makna nye korang ni jenis yang tak tengok tv kot??? sedikit trivia la tentang cik HELLO KITTY nie..
  • Hello Kitty pada asalnya dicipta oleh pereka Sanrio Ikuko Shimizu pada tahun 1974. 
  • watak fiksyen dari company Sanrio Jepun yang paling pop dari yang lain.
  • No mouth. do u guys notice that??
  • ade bela kucing and hamster..ceh,padahal diri sendiri kucing.
Charmmy Kitty & Sugar
  • Hello Kitty pun ade boyfren...
Dear Danial
  • Dak2 Emo suka berfesyen dengan Hello Kitty...  i like..
  • GF ari ni kalo pakai shawl k selendang mesti letak ribbon kat tepi tudung. ter'influence la tu.


So,demikian la research and development aku kali ini..wait 4 next entry...kite skodeng ape yang menyebabkan semua kegilaan ini terjadi...bukan pe, dak roomate dgn kengkawan dok confuse sejak bila aku minat dengan ke'taksub'an nie..at least leh gune pakai idea tulis blog kn3...see u next time!!





1 comment:

  1. hello kitty ade iRas mukE ak kowt!!~~=p
    ngeEe...^^comey jErk..>_<

    ReplyDelete